ZWROTY - zasady i informacje
Co można zwrócić?
-
Każdy kupiony u nas produkt, mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni roboczych od odebrania zamówienia.
-
Zwracany towar musi być nieużywany, nieuszkodzony, czysty i zawierać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
Zwrot nie dotyczy:
- Firm kupujących na fakturę VAT.
- Produktów personalizowanych oraz przygotowanych na zamówienie klienta.
- Usługi Express.
Kto ponosi koszty?
-
Koszty odesłania towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas w formie paczki „Za pobraniem”.
Jak przygotować zwrot?
-
Razem ze zwracanym towarem, należy przesłać do nas formularz zwrotu zawierający imię i nazwisko, adres oraz numer konta, na który powinniśmy zwrócić kwotę odpowiadającą wartości oddanych produktów.
FORMULARZ ZWROTU OTRZYMASZ NA MAILA PO WYSYŁCE ZAMÓWIENIA.
-
Kupione u nas produkty, można również wymienić na inne, dostępne w naszym sklepie. W przypadku wymiany towaru na inny, koszty wysyłki wymienionych produktów ponosi klient.
Adres, na który należy odesłać zwracany towar:
KOKA
ul. Cybińska 34A
62-020 Swarzędz