Reklamacje
Reklamacje przyjmowane są mailowo: reklamacje@grupakoka.pl
lub poprzez formularz zgłoszeń: grupakoka.freshdesk.com/support
Składając reklamację poprzez e-mail koniecznie wpisz w tytule wiadomości nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, dokładnie opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia.
Składając reklamację poprzez formularz wypełnij pola nr zamówienia, dodatkowo imię i nazwisko osoby zamawiającej, dokładnie opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia w załącznikach.
Na zgłoszenie uszkodzenia w transporcie oraz braku towaru w paczce masz 72h po otrzymaniu paczki, aby reklamacja mogła być rozpatrywana.
Szczegóły znajdziesz poniżej
1. Uszkodzenie w transporcie
Pamiętaj: SPRAWDŹ PACZKĘ PRZY KURIERZE
W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie spisz z kurierem protokół szkody, a następnie prześlij go do nas na maila podając dokładnie, jakie produkty uległy zniszczeniu. Po otrzymaniu protokołu prześlemy do Ciebie nowy produkt.
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć ukazujących uszkodzenie produktu oraz zdjęć paczki z zewnątrz i wewnątrz (tak, aby widoczne było w jaki sposób produkt został zabezpieczony do wysyłki).
2. Towar niezgodny z zamówieniem
Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz niezgodność oraz dołącz zdjęcia błędnie otrzymanego produktu.
3. Brak towaru w paczce
Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz:
- jakiego towaru brakuje,
- jak zapakowana była paczka
oraz dołącz zdjęcia wszystkich otrzymanych produktów, zdjęcia paczki oraz wypełnienia.
4. Wada produktu
Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz wadę produktu oraz dołącz zdjęcia, które dokładnie będą ją oddawać.
Nie zgłaszaj reklamacji telefonicznie czy na portalach społecznościowych. Przyjmujemy reklamacje jedynie w formie mailowej. Po złożeniu reklamacji oczekuj kontaktu z naszej strony. Nie denerwuj się - może to potrwać do kilku dni.
5. Produkty personalizowane
W produktach personalizowanych prosimy o wpisanie imion/dedykacji w takiej formie, jaka ma być nadrukowana i widnieje na wizualizacji w naszym sklepie. W przypadku nieodmienionych imion lub odmienionych niepoprawnie zastrzegamy sobie prawo do samodzielnej odmiany imienia tak, by tekst brzmiał zgodnie z zasadami języka polskiego. Robimy to tylko i wyłącznie dla dobra klienta, gdyż dbamy o jak najwyższą jakość naszych produktów. Prawidłowa odmiana dedykacji przez nasz zespół graficzny nie podlega reklamacji.