Reklamacje

Reklamacje przyjmowane są mailowo: reklamacje@grupakoka.pl 

lub poprzez formularz zgłoszeń: grupakoka.freshdesk.com/support

Składając reklamację poprzez e-mail koniecznie wpisz w tytule wiadomości nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, dokładnie opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia.

Składając reklamację poprzez formularz wypełnij pola nr zamówienia, dodatkowo imię i nazwisko osoby zamawiającej, dokładnie opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia w załącznikach.

Na zgłoszenie uszkodzenia w transporcie oraz braku towaru w paczce masz 72h po otrzymaniu paczki, aby reklamacja mogła być rozpatrywana.

Szczegóły znajdziesz poniżej

1. Uszkodzenie w transporcie

Pamiętaj: SPRAWDŹ PACZKĘ PRZY KURIERZE

W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie spisz z kurierem protokół szkody, a następnie prześlij go do nas na maila podając dokładnie, jakie produkty uległy zniszczeniu. Po otrzymaniu protokołu prześlemy do Ciebie nowy produkt.

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o przesłanie wyraźnych zdjęć ukazujących uszkodzenie produktu oraz zdjęć paczki z zewnątrz i wewnątrz (tak, aby widoczne było w jaki sposób produkt został zabezpieczony do wysyłki).

2. Towar niezgodny z zamówieniem

Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz niezgodność oraz dołącz zdjęcia błędnie otrzymanego produktu.

3. Brak towaru w paczce

Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz:

- jakiego towaru brakuje,

- jak zapakowana była paczka

oraz dołącz zdjęcia wszystkich otrzymanych produktów, zdjęcia paczki oraz wypełnienia.

4. Wada produktu

Napisz maila: reklamacje@grupakoka.pl podając w tytule nr zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej, a także dokładnie opisz wadę produktu oraz dołącz zdjęcia, które dokładnie będą ją oddawać.

Nie zgłaszaj reklamacji telefonicznie czy na portalach społecznościowych. Przyjmujemy reklamacje jedynie w formie mailowej. Po złożeniu reklamacji oczekuj kontaktu z naszej strony. Nie denerwuj się - może to potrwać do kilku dni.

5. Produkty personalizowane

W produktach personalizowanych prosimy o wpisanie imion/dedykacji w takiej formie, jaka ma być nadrukowana i widnieje na wizualizacji w naszym sklepie. W przypadku nieodmienionych imion lub odmienionych niepoprawnie zastrzegamy sobie prawo do samodzielnej odmiany imienia tak, by tekst brzmiał zgodnie z zasadami języka polskiego. Robimy to tylko i wyłącznie dla dobra klienta, gdyż dbamy o jak najwyższą jakość naszych produktów. Prawidłowa odmiana dedykacji przez nasz zespół graficzny nie podlega reklamacji.

Product added to compare.

Wykorzystujemy pliki cookie do poprawy Twojego doświadczenia z naszym sklepem zgodnie z polityką prywatności.